2 Mart 2013 Cumartesi

Rüzgar'ın Diş Buğdayı:)

Babyshower yapmadığım için diş buğdayı yamayı çok istiyordum Rüzgar'a. Doğum gününe 2,5 ay kala yapmak belki mantıklı değildi ama içimde kalmasını istemedim. O kadar zahmet çektikten sonra da kutlamadan olmazdı doğrusu:)



Herzaman alışveriş yaptığım pasta malzemeleri satan dükkandan kırmızı-beyaz puantiyeli cupcake standı ve cupcake kalıbı almamla konsept belirlenmiş oldu. Herşey kırmızı-beyaz ve maviydi:) Görselleri tekrar tekrar teşekkür ettiğim Ceyda hazırladı. Dişim çıktı yazan bir banner astık. Altına da minik bir poster:) Bu bölümün önüne de masayı hazırladık. 



Artık adet olduğu üzere su şişelerine ve limonatalara Rüzgar, dişim çıktı yazan ve diş görseli olan etiketler yapıştırdık. Cupcakelerin üzerinde yine aynı yazılardan ve görsellerden oluşan kürdanlar vardı. Peçeteleri de kırmızı-beyaz kareli seçtim. Masa örtümüzü de kırmızı-beyaz puantiyeli seçtim.



Bonibon, sakız ve pipet kavanozlarını kırmızı-beyaz kumaş bantla süsledim. Pipetler de yine kırmızı, beyaz ve mavi renklerdeydi. 



İkram olarak günün anlamına uygun olarak buğday ve nohut hazırladık plastik bardaklarda. Renk ve tat olsun diye de nar koyduk üstlerine. Yanında da pudra şekeri, ceviz, incir ve üzüm ikram ettik. Tatlı olarak vanilyalı cupcake, cake pop, bardakta tiramisu ve şeker hamurlu kurabiyelerimiz vardı. Tuzlu olarak da poğaça, börek, zeytinyağlı yaprak sarma ve patates salatası ikram ettik. 




Şeker hamurlu diş şeklinde kurabiyelerimiz:) (Sebla'nın Dükkanı'ndan:)


Diş fırçası şeklinde şeker hamurlu kurabiyelerimiz:)


Cake pop / Pop kek ne derseniz:) (Sebla'nın Dükkanı'ndan:)


Vanilyalı cupcakelerimiz:) (Sebla'nın Dükkanı'ndan:)


O gün bol çocuklu, bol kahkahalı, bol keyifli bir gündü:) Adet olduğu üzere Rüzgar'ın üzerinden buğdaylarımızı döktük dişleri uzun ömürlü, sağlam olsun diye. Bir de meslek seçimi yaptırdık. Ben önüne steteskop, şef şapkası, mouse, kalem, kitap ve flüt koydum. Rüzgar önce kalemi sonra da kitabı aldı eline. Bol bol okuyup, yazacak sanırım:) 


Unutmadan; o gün misafilerimize hediye olarak biber sümbül verdik:) 

9 yorum:

çınar dedi ki...

Herşey çok güzel olmuş evde bir bebekle tüm bunları hazırlamak gerçekten çok zor bu yüzden hala karar verebilmiş değilim. Ellerine sağlık ve rüzgarında inci gibi dişleri olsun inşallah

Adsız dedi ki...

Herşey ama herşey mükemmeldi Seblacım! ;) ayrı ayrı herbirinin lezzeti sunumu harikaydı;) ellerine sağlık.... Sağlıkla büyüsün Rüzgar'ımız!
Melike teyzesi:))

.. dedi ki...

Benim kızımın daha dişi çıkmadı ama beni nasıl yapsam die düşünceler sarmıştı, fikir oldu. Birde bizim orda diş çöreği denilen küçük ekmekler yapılır. Bir kaçının içine metal para yada altın koyulur. Dağıtılır. Kimin çöreğinden çıkacak diye eğlence olur :))

nohut oda dedi ki...

maşallah hersey cok ince guzel düşünülmüş ellerınize saglık

Unknown dedi ki...

herşey süper görünüyor. masa örtünüz nereden?

Unknown dedi ki...

merhaba konsept ürünlerinizi nerden aldınız sebla hanım? ellerinize sağlık :)

Unknown dedi ki...

sebla hanım merhaba alışveriş yaptığınız pasta malzemeleri neresi acaba ? ellerinize sağlık çok güzeller :) bende kızım için yapmayı düşünüyorum güzel bir fikir oldu teşekkürler

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Tüm güzel yorumlar için çok teşekkür ederim:) Fazi masa örtüsünü bauhaus ta yaptırdım. Kumaş var renk renk. Ölçü verdiğiniz zaman hemen kesip dikiyorlar:)

Havva Hasanpaşa da Duygu ticaret var oradan aldım. Netten bakarsınız iletişim bilgilerine ulaşabilirsiniz:)

Unknown dedi ki...

teşekkürler sebla :)