21 Eylül 2010 Salı

Rahmetli Fesom...

7 yorum:

kakaolusevgi dedi ki...

Allah rahmet eylesin :)))

Zeynep'in Evi dedi ki...

fesocuk yani fesleğene ne oldu ki:)

Aylin Ünlü dedi ki...

bu yaz bende de vardı fesleğen ama maalesef çabuk ömrü bitti,bakamadım sanırım ...

yass dedi ki...

topragı bol olsun

nalan dedi ki...

bende de bir dışbudak yapraklı akçaağaç filizi var. (ismi bile afilli yahu)
kışın garibim yaprakları döktü, sopa gibi bir şey kaldı ama kıyamadım atamadım. öyle durdu, arada çok nadir aklıma geldikçe su verdim.
mart ayında uyandı, nasıl güzel yapraklarla donandı anlatamam.
belki feso da ölü takliti yapıyordur.

mine dedi ki...

aman ya fesleğenlerimi bir türlü yaşatamadım ben de
ama reyhanları tavsiye ederim bakımı ve kök vermesi çok kolay

Haydins dedi ki...

Evet sıcak sevmiyorlarmış bende öğrendim yazın :)